maanantai 21. kesäkuuta 2010

Nyt mun on pakko.

Tässä on ehtinyt vierähtää hetki viimeisestä päivittelystä, syynä siihen on se, että vanhempani saivat tietää että syömisvammailu jatkui. Eli aikalailla lähtökuopissa taas ollaan, painoa on silti saatu pudotettua, mutta vain vähän. Nykyinen paino taitaa olla siinä 52 kg tienoilla, en ole aivan varma sillä vanhempani veivät vaa`an minulta ja saan käydä vaa`alla vain kun he käskevät.

Eilinen meni hyvin, miinuskaloreille mentiin söin muutaman omenan ja olin neljän tunnin treeneissä, illalla olo oli heikko ja tuntui siltä että olisi pakko syödä, en kuitenkaan sortunut vaan menin suoraan nukkumaan. Musta tuntuu, että aika kuluu hirveän hitaasti mä odotan että olis jo juhannus, sitten ei ole enään pitkä aika kun lähden ruotsiin ja pääsen pakoon vanhempien holhoamista. Sillon mä aion laihtua, mä rakastan ruotsalaisia naisia tai siis suurintaosaa, he ovat kauniita ja laihoja, sellaisia kuin minä haluaisin olla, mutta millaista minusta tuskin koskaan tulee. Mä lähden syksyllä amikseen, aion laihtua, olla laiha, niin että kaikki voivat ihailla sitä, kuinka olen laihtunut, kuinka kaunis olen kun olen niin pieni ja siro, nyt mä aion tehdä sen, vaikka vanhemmat uhkailisivat millä! Mä toivon vaan, että mä pystyn siihen, eli elokuun alkuun mennessä paino olisi tippunut vähintään 45 kiloon, mielellään paljon alemmaksi. Mulla on puolitoista kuukautta ja 7 kiloa, ei näytä hirveän mahdottomalta tuo púdotus mutta kun paino ei tahdo tippua millään, vaikka kulutan enemmän kuin syön. Mun kroppa on varmaan taas säästärillä koska mua heikottaa ja palelee ihan kamalasti ja ihokin on ihan kylmä. Mä mietin, jospa saisin jonkun, joka aikoo myös pudottaa painoa jonkun, jonka kanssa voisin jakaa kaiken, mutta kun kukaan ystävistäni ei tunnu ymmärtävän miltä minusta tuntuu, kun katson peiliin haluann vain itkeä. En näe siellä mitään kaunista, vain ISON sian, joka ei pysty hallitsemaan itseään. Mä tiedän sen että kaikki katsovat mua paheksuen, ei kukaan haluaisi olla tällainen strong>LÄSKI , ihmiset väittävät että olen hyvä tällaisena, enkä saisi laihduttaa enään, mutta mä en halua olla tällainen tyytymätön itseeni, mä haluan olla pieni ja siro, niin että mun luut voi nähdä, ja kun mua koskee ne tuntuvat terävinä.

Nyt mä lähden nauttiin pepsi maxista tehtyjä jääpaloja, menee ihan karkista ja niin vähäkalorista! :))

1 kommentti:

  1. Totta, nuo pepsi maxista tehdyt jääpalat on jotain niin hyvää! Muttei pelkillä niillä pärjää.<3

    VastaaPoista