lauantai 24. huhtikuuta 2010

I failed again.



Tänään piti olla paasto, aamu lähti hyvin mustaa kahvia ja vettä. Päiväkin meni hyvin yhden purkan söin kun tupakan jälkeen maistu niin pahalta suussa. No tupakka onkin oikeestaan yks syy minkä takia mun on suhteellisen helppo paastota, koska ainakun tekee mieli ruokaa niin tupakalle ja sit pesemään hampaat.
Mut sit tuli ilta, mun tupakat loppu ja iski kamala mättö kohtaus pitkästä aikaa. Mä söin karkkia n. 300 kalorin edest, sipsiä n. 300 kcal ja pannaria. Mä en edes halua ajatella niitä kaloreita. HYI, pois se minusta! Ulkonakin oli jo niin kylmä ja pimeää, etten viitsinyt lähteä enään juoksemaan.
Ja kun mä palelen nykyään kokoajan, niin en muutenkaan tykkä tuola ulkona olla iltaisin, kroppa vissiin säästärillä. Kello lähenee puolta viittä, enkä mä ole vielkään nukkumassa. Voisin tehdä vatsat ja lähteä nukkumaan. Huomenna kunnon lenkki, ja jos se paastoaminen onnistuis huomenna sit koko päivän ajan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti