sunnuntai 8. toukokuuta 2011

you really are my ecstasy

Voi kun riittäiskin vaan toi miekkonen mut ekstaasiks, näin ei kuitenkaan ole. Mun päivät menee nykyää paukuissa ja syömättä, mikä on sinänsä aika hassua, koska muut mässäilee hirveesti paukuissa, mulla katoaa ruokahalu. Se voi ehkä johtua siitä, että ahdistus hirveästi nähdessäni itseni peilistä jos olen paukuissa, olen ISO.
En koskaan ajatellut, että alkaisin polttelemaan, mutta tässä sitä ollaan. Alkoholi on jäänyt aika reilusti taka-alalle, vklp saattaa mennä vahvempiakin aineita kun vaan kannabista ym. thc:tä, e:etä kokeilin paskanjakson aikana, ja tykästyin. Nyt himottais kokeilla vauhtia, sen lisäks että olo on kuulemma taivaallinen, pystyy liikkumaan vaik kuinka, ruokahalu katoaa olemattomiin, tekis hyvää mulle.
Pääsisin pitkästä aikaa pois näistä mun ihroista.

Tällai pikapostaus vaan, ettei kukaan luule että oon kuollut. Huomenna tuun kirjottaan pitkästä aikaa kuulumisia kunnolla.

1 kommentti:

  1. ei "sais" varmaan olla tätä mieltä, mutta todella kiinnostava blogi :D mulla on savuissa sama että alkaa vaan yököttään eikä voi ajatellakaan laittavansa suuhun mitään. jatkahan kirjottamista, alan lukijaksi :)

    VastaaPoista