sunnuntai 9. tammikuuta 2011



Ahhh, kuinka hyvältä voi tuntua kun ei syö. Tänään tosiaan pelkästään light limua ja omena, n. 60 kaloria toivotaan etten repsahda illalla, äiti on tehny kaikkea hyvää.. :( Mulla on vaan ihan hiton kylmä, palelee niin paljon ettei mitään järkeä. Pupukin on jossain, ei täällä lämmittämässä mua. Jos menis lämpimään suihkuun ja sit nukkumaan, että jaksaa herätä aamulla kouluun. Unirytmi on vähän sekasin loman jäljiltä.. En uskaltanut mennä aamulla vaa`alle, järkyttäää noi eiliset herkuttelut niin paljon ja pelkään että digitaaliset numerot näyttää yli 50, ei en pysty menemään. Mun painon pitäis laskea, ei nousta. Muttakun oon tällanen sika niin minkäs sille mahtaa. Ainiin mä oon ihan korviani myöten ihastunut, mutta luotto miehiin on niin alhaalla etten uskalla kertoa vielä kullalle mun sh:sta, se vois järkyttyä. Jotain se on tainnut aavistellakkin jo, toivottavasti ei kysy mitään meen ihan lukkoon..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti