lauantai 8. tammikuuta 2011

Päivä kerrallaan..


Eilinen meni hyvin. En syönyt kuin omenan ja juonut pepsi maxia.. Illalla menin poikaystävälleni, juoksin ensin kymmenen kilometriä heille, jonka jälkeen kävimme vielä illalla kävelemässä ja kavereiden luona joten kulutus meni reilusti yli energian saannin.. Kerrankin hyvällä mielellä uuteen päivään. ;) Nyt mulla olis motivaatiota ja itsekuria vaikka muille jakaa, kerrankin mä uskon siihen että musta voi vielä tulla laiha ! :) Osa syy tähän saattaa olla se, että harrastukseni puolesta minun täytyy olla pieni että kehtaan kisapukua pitää päälläni (joka on tähän asti ollut aivan kamalaa, pidän aina hupparin ja colleget puvun päällä!) ja koska valmentajamme ovat aika tiukkoja.. Meillä alkaa uusi kausi tiistaina, ja saadaan kunto-ohjelmat ja ruokailu ohjeet seuraavaksi kolmeksi kuukaudeksi, en kuitenkaan aio aivan niiden mukaan mennä, kunto-ohjelman teen vähintään kaksinkertaisena ja ruokamäärät vähennän reilusti yli puoleen. Ahdistavinta tässä on vain se, että valmentajillani on tieto taustastani ja heidän täytyy huomioda että olen sairastanut anoreksiaa, joten he eivät voi tehdä yhtä tiukkaa kunto-ohjelmaa minulle kuin muille, ettei tule sanomista. Nyt päiväunille, ja sitten takaisin kullan luo! <3 Ainiin melkein unohdin ilmoittaa, aamupaino 49,2.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti