lauantai 8. tammikuuta 2011






Mä tein sellasen julisteen itelleni, mikä thinspoo mua. Siinä on kaikkia mun rakastamia ruokia ja sit tosi laihoja ja kauniita naisia, ja niiden vieressä sellasia lihavia. En osaa oikeen selittää, se on tosi värikäs ja sellanen nätti. Aion kehystää sen ja laittaa mun seinälle, sit mä voin aina herätessäni ajatella että musta tulee vielä joskus laiha, en halua olla tällanen läski paska! Nyt mä alan tekemään sellasta tavoitetaulukkoa eli ainakun tietty asia on saavutettu, palkitsen itseni jollain. Aina mitä suurempi tavoite saavutetaan, sen isomman palkinnon saan itse. :)) Nyt mä teen sen, en aio olla enään sama läskipaska. Otan sen riskin että joudun uudestaan osastolle, mutta tällanen et tahdo olla, en oo edes onnellinen nyt. Olis jo se kesä, mua thinspoo kesä ihan hulluna, näkee niin kauniita ja laihoja ihmisiä joka puolella, mua ahdistaa se niin paljon etten yleensä pysty syömään mitään vaan mun on pakko liikkua, kävelen joka paikkaan, pyöräilen joskus jopa sata kilometriä päivässä, päässä vain ajatus siitä että olen lihava, en halua olla tällainen sika.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti